Sommerferiehilsen fra Bestyrelsen

01-07-2021

Den første måned er gået, og den nye bestyrelse har haft travlt med at skabe overblik og snakke med alle de mennesker, der hjælper til i dagligdagen og bag kulisserne for at få hele Birken til at køre.
Alle, vi har talt med, har været fuld af velvilje og gå-på-mod - tak for det!

I løbet af sommerferien vil Birkens Venner lægge nyt tag på pensionærstalden, så både elevhestene og pensionærernes heste kan få faste bokse at stå i efter ferien.
Pensionærer vil blive orienteret om flytning af skabe mv. I forbindelse med renoveringen.

Hold øje med Facebook, måske kan vi bruge en hjælpende hånd en time eller to i løbet af ferien.
Efter ferien vil vi fortsat arbejde mod, at Rideklubben Birken er et dejligt sted at lære at ride, og I kan allerede nu sætte x i kalenderen d. 2. og 10. oktober, hvor der igen er aktivitetsdage.

Ridelejr og miniridelejr må vi desværre undvære i år pga. Corona, men vi ser frem til et gensyn næste år.

Hold øje med kalenderen på vores hjemmeside samt Facebook, hvor der løbende vil komme information om klubbens aktiviteter.

Rigtig god sommer - vi ses igen til undervisning i uge 33.

Mark, Lars, Trine, Martin og Christina